Ännu en helg...

Jag vet inte vad jag ska säga om den. I fredags var jag hemma hos pappa och mamneta och ät middag. Åkte hem en vända och sen hem till en kompis. En jättetrevlig skön kväll. Hade verkligen hur mysigt som helst.

På lördagen åkte och och Bibbi ut till Grinda på kundbesök. Jag fick vara bihang den här gången. Väldigt trevligt, mysigt att åka båt och se vågorna på vattnet. Kan sitta och titta på vågor hur länge som helst tror jag det är så vackert. Vi åt en galen skaldjursbuffé och drack lite vin, sov på hotell, åt hotellfrukost, åkte hem, Bibbi glömde en väska på ön som tillslut kom till rätta. Jag åkte vidare till en kompis ochkollade serie a fotboll och Dexter. Nu är jag hemma och har precis insett att jag är rätt förkyld :D

Dags att lägga in räkningarna för denna månad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0