Bäst!

Samtalade med vår biträdande rektor idag....

Jag vill bara att ni ska veta det han och rektor och arbetslagsledarna på skolan och jag vet:
Jag är bäst.

Ordet är ute att jag är missnöjd och har börjat söka nya jobb, ingen vill att jag ska sluta. Kan vara så att jag är lite dyngbra på vad jag gör. En av arbetslagsledarna berättade för mig idag att alla arbetslagsledarna var rörande överens om att det vore riktigt trist om jag sluade, förhandlingsläge. Jag vet oxå att rektor och biträdande rektor gör sitt bästa för att flytta mig tillbaka till skolan jag var på förra året för att ge mig mer ansvar och bättre kollegor och göra många föräldrar gada. Det är nämligen föräldrarna som Rektor fruktar mest. Det är mig föräldrarna älskar :D Återigen, förhandlingsläge!

Jag är inte missnöjd med att jag har en utbildning bara att det var en kass utbildning i sig men jag har en iaf och det ger mig ännu en gång: förhandlingsläge. Jag blir bara ännu mer flexibel i min yrkesroll.

Den stora frågan är bara: VILL jag vara kvar på skolan? Det är verkligen det enda jag egentligen behöver fråga mig.
Skitsamma hur omtyckt jag är och hur uppskattad jag är. Det kommer jag ju vara oavsett skola. Men vill jag vara här på denna skolan?
Sen är det ju klart att jag kanske inte får jobbet men jag kommer ju inte få några dåliga referenser. inte alls. Så jag kanske har en chans :)

Jaja dags att fundera och dags att förbereda för ev. intervju. Det kommer jag ju gå på om jag får chansen.

kram!

Kommentarer
Postat av: rickard

Klart du är, BÄST!

2008-10-04 @ 11:46:01
URL: http://ipitythefool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0