Börjar bli dags...

Att gå till doktorn alltså

Har alldeles för mycket problem med lungorna nu... Kan inte vara möjligt att man ska ha så här ont så här ofta.

Men förutom det så tackar jag alla mina vänner med kaotiska liv, det gör att mitt liv ter sig så mycket mindre kaotiskt och problematiskt. Ensamt emellanåt men det är ganska skönt det med :D Jag trivs bra med mitt liv.

Imorgon är det anställningsintervju och på fredag morgon ska jag kolla på en lägenhet i vällingby. En tvåa på 56 kvm, inflytt på lördag, för mig två månader med dubbla hyror för andra 3 månader, jag har plats 57 i kön, men visningstid och inflyttsdatum och så kan vi hoppas att det är en sunkig lägenhet så 56 personer tackar nej eller inte dyker upp på visningen å jag får den. Det vore väl ett drömscenario.

Ett annat drömscenario vore ju att hitta något att brinna för... det ska jag göra någon gång :) Hitta EN sak En enda sak att gå in till 1000 för... någon som ser det som troligt? hahaha inte jag... men vad tusan, jag är en tusenkonstnär istället, kanske för bra på för många saker helt enkelt...

hmm välkommen till nattsuddande med Lollo
nu ska Lollo sova (ja du läste rätt: i tredjeperson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0