En lugn helg...

Har haft en klockren helg måste jag säga. Fredagen hemma hos Bibbi med mys och middag. Lördag och kanelbullensdag. Jag, Gabbi, Daniel och Anton gick till Café Saturnus som har stans största bullar, en bulle är som 4-6 vanliga bullar. Anton som är tre år var helt chockad över hur stora de var.

Efter det åkte vi med Gabbi till frisören det var sådär spännande så vi kirrade middag och åkte hem och förberedde. Sen åt vi plockmat och snackade strunt till vad som kändes långt in på natten men egentligen var kl 22. Jag vet vi samlar pensionärspoäng här. Jag sov på deras soffa och nu börjar det bli dags att ta tag i att hitta en jacka för vintern. Jättejobbigt, har inte hittat någon jag känner för sådär ordentligt. Men jag vet att jag behöver en för min gamla börjar tappa all funktion :(

Jaja jag kanske hittar någon så småning om, men jag kommer ju frysa ihjäl innan det skett om det ska fortsätta såhär!

Nu ska jag vara lite social igen :) Gabbi är i städartagen... jag är i vägen för damsugaren :)

tjohopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0