En ny start...

Jag fick iväg två jobbansökningar igår, väldigt nöjd! Lite trött på hur arbetssituationen ser ut på mitt jobb nu. Jag är anställd som fritidspedagog men det är inte det jag gör mest. Det jag gör mest är att vara lärare. Jag vill inte vara lärare jag har aldrig velat bli det, jag bara lyssnade på ett råd. Men jag tog mig igenom en urkass utbildning, skaffade mig ett jobb och nu jobbar jag med det jag vill men på helt fel skola som har helt fel inställning.

Två ansökningar iväg iaf... alltid något... I dag var jag så trött på att det ser ut som det gör att jag sa till vår biträdande rektor att jag är så hjärtligt trött på den här situationen att jag börjat söka nya jobb. Han erbjöd kvickt ett samtal redan imorgon... Inte för att jag tror att något kommer förändras men jag kan iaf få förklara hur jag ser på saken.

snart ska jag sova, ska bli så skönt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars Dig som lyssnade på mig

2008-10-03 @ 08:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0