Jobb-update:

Idag kom samtalet som jag missade och fick höra på mitt mobilsvar:

Hej det här är XXX jag är biträdande rektor på XXXskolan och jag har fått din ansökan här. Jag ser att du har ett arbete idag men om du fortfarande är intresserad av tjänsten så skulle jag gärna träffa dig.

Så jag ringde upp. På torsdag nästa vecka ska jag dit och få ett nytt jobb ;)

Har iofs oxå lagt ut krokar i hotellbrachen, vore nog något för mig tror jag, skulle trivas fint i den. Kan inte någon bara komma och säga så här till mig:
Hej! Din personlighet och din kompetens inom dessa områden gör att du skulle passa för dessa jobb: bla bla bla bla bla bla. Låter något av dessa intressant? Klicka på respektive för tips på utbildningar och karriärvägar. Varsågod.

Eller så är jag den eviga sökaren som inte kommer känna sig nöjd någonsin. Det finns ju fler krön att ta sig över och husknutar att titta runt. Fast jag börjar bli mindre sökig och mer lugn nu. Det är ganska skönt.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0