Mat?

Det borde jag ju ätit i dag, åt gröt och frukt till frukost, har knappt varit hungrig på hela dagen. Kom på nu att jag inte ätit mer än så... Kanske borde äta något mer men nu känns det ju som lite sent. Tar det i morgon istället :)

Men jag är väldigt fin i håret tycker jag varannan gång jag tittar i spegeln och inte alls varannan gång... var och klippte mig i dag. Sen gjorde jag lite nya slingor, vet inte hur bra det blev men ja jag är nöjd på det stora hela iaf :) Han som klippte var väl inte vassast i stan på att klippa ur håret men jaja det är iaf inte långt i nacken längre :)

Snart sista vändan till tvättis och sedan mina vänner är det sooooooovdags!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0