mycket mat nu :)

Tre inlägg på rad om mat, vad händer? Börjar jag bli lite enkelspårig?

Det jag skulle skriva var:
Imorgon ska jag träffa mamma och systrar och mamma ska laga mat, det blir säkert storslaget, så kommer vi sitta och lovorda maten och mamma kommer säga: Äsch då, så märkvärdigt är det väl inte... Men det kommer vara magiskt gott

Eller så är det för att jag inte ätit mammas mat på drygt ett halvår tror jag... Jag är bra på att hälsa på i Öret... ehh... Fast mamma är bättre på att hälsa på mig, det har hänt en gång i tio minuter sedan jag flyttade hem till sthlm igen! Det ni, knäck den om ni kan! HA!

Bordet typ packa en liten väska men jag behöver ju inte så mycket; Pjamas, myskläder, promenadskorna, och en anständig outfit :D Plus lite presenter från USA till familjen... Sen är det klart... Kan jag göra i sömnen :D

tjo hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0