vuxenpoäng så vännerna ramlar av stolen...

Fick ett erbjudande av en släkting att få låna hans bil nov-mars... Vad skulle Lollo säga till det erbjudandet tror ni?
Svar: JAJAJAJAJAJAJAAAAA

men gjorde jag det? Nej inte då... Jag räknade lite på det och tänkte, det är inte värt det. Kostnader i massor och enda gången som jag VERKLIGEN skulle uppskatta att ha bilen skulle vara när jag åker till Örebro i jul typ. Hur värt är det. Inte alls! Så vad sa Lollo till erbjudandet?
Svar: Tack vad snällt att du tänkte på mig men det ärinte ekonomiskt försvarbart för mig att ha en bil!

Hur otippat var det? Fattar ni vad stolt jag var när jag skickade iväg det svaret?

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0