En bonde i vår by...

En bonde hittade mig på Spray... Rätt skoj...
Pratade lite på msn, han sa att han inte ville skynda in i något och så... Men efter en halvtimme så hade han fjärilar i magen... Haha... jag vet inte om jag ska säga att jag vann, men det blev lite roligt på något vis, fast samtidigt tråkigt för jag hade ju inga fjärilar efter en halvtimme :/

Jag fattar verkligen inte, killar/män/karlar/diverse löst folk faller för mig med jämna mellanrum. Det kan jag ju förstå iofs men varför kan man inte falla samtidigt... eller falla samtidigt och vara knockade mer än en vecka innan man (läs: killar/män/karlar/diverse löst folk) blir puckade istället?

Ja ni, livet går vidare, jag är glad, är du?

puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker som Du

2008-09-29 @ 17:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0