Ett tecken...

På att jag kanske inte är så pigg och på topp som jag skulle vilja vara:

Jag och en komps skulle äta pizza och när jag kom hem hade jag får färska champinjoner på pizzan... vad gjorde jag? Jo, jag började gråta. Jag blev så besviken på det hela att jag grät. Hur vuxet är det?
Iofs har jag varit själv i klassen hela dagen och knappt fått andrum så det är väl inte konstigt att man inte har någon energi kvar.

Sen slog Chris nummret till pizzerian så jag fick gå och hämta en ny... Plåster på såren och jag var en nöjd Lollovis igen :)

Som sagt, det behövs inte mycket för att dammarna ska brista i tårkanalerna just nu...

Hörde jag trött?
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0