Fniss...

Jag har s svårt att le och låta fantasin skena iväg när jag ska gå ut från tunnelbanan. Vid varje spärr står det nämligen: Passera spärren gående
Mitt huvud ser alltid minst tio sätt att ta sig förbi spärren utan att just gå.

Samtidigt ligger det en viss ironi över att man tagit fram en sticker som egentligen inte har något syfte, för ut kommer man ju gratis, där är det ingen som bryr sig. Det är ju in de som vill planka hoppar över eller vad de nu gillar att göra över spärren.

Och i samband med onödiga stickers kan jag inte låta bli att fnissa åt mobilfriazonerna på bussen och annat. det lades ner mången peng på att ta fram den kisterlappen som satt uppe i 3-4 månader som ingen respekterade och som sedemera togs ned. Thats money well spent SL!

Ironi...

Nu är jag så trött att jag känner mig full så jag ska sova :)
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0