Överraskning...

I förmiddags ringde Marge till mig...

L: Ja det är Lollo
M: Hej det är magda!
L: Ska vi leka idag?
M: Ja det ska vi!
L: Jasså? va? vad coolt? vad ska vi göra?
M: Vi ska gå på footloose på Intiman
L: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vad skoj!!!! Vad glad jag blir!!
M: Ja då blev det ännu roligare att gå.


Bra samtal tycker jag.

Nu ska jag susa iväg på mina rosa moln. Barry is the man of the hour. Jag fattar inte vad som hänt. Hoppa in i mitt liv såhär :) Bara att njuta av stunden :)

________________________________________________________
UPDATE!!!
Footloose var aaasbra! dans och sång och grejs... Jag var ju typ i himlen!
Tack Magda!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0