Andra veckan klar...

Idag skulle jag slutat kl 15.00 men jag kom därifrån 16.30...

Intressant hur mycket mer intressant och viktigt det känns att stanna kvar när man har ansvar för saker. Idag satsade jag på att få rent mitt skrivbord ordentligt. hade rensat en gång men nu rensade jag igen. Fixade hurtsens skåplucka så jag kunde använda skåpet som jag rensade ur och sorterade om. Det kändes stort på något vis att ha sitt eget skrivbord och att det är rent och avstädat från allt gammalt så jag kan få min egen ordning och inte ett papperskaos... bra sak.

Jepp jepp jag är the Föreståndare. Känns grymt bra, fan vad jag kommer fixa detta och bra kommer det bli oxå!
bara så ni vet!

Skönt att man är självsäker i en del av livet iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0