Har jag vunnit en miljon pund!?

Mest troligen inte... Fick detta på mailen häromdagen


"Congratulations your email is among the lucky winners that won £1,000,000.00 (One Million Great Britain Pounds)
Each in the just concluded draw held to promote London 2012 Olympic Games,
sponsored by MICROSOFT CORPORATION UK. The following particulars are attached to your
Award Price: i.Winning Numbers:03-27-11-6-86-21. ii. Email Ticket number: GWL88/433/Y8. iii.
Serial Number: GWL/77919. iv. Reference Number : GWL/288/146. To claim your prize,kindly contact
Mr.Sutton Synclair, (Microsoft Group)via email:(Email:[email protected]) and provide your informations below;"

här skulle jag skriva in allt möjligt namn adress personnummer osv

men som jag skrattade åt detta andra försök inom kort tid att få alla mina uppgifter.
Exakt vad de ska ha dem till vet jag ju inte men jag anar att de vill öppna massa kreditkort i mitt namn.
Det vill ju inte jag att de ska göra.

Det absolut charmigaste är att microsoft group valt att använda en vanlig yahoo-mail...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0