Nytt jobb är utmattande...

Oh god vad min hjärna har gått på högvarv de senaste två dagarna... Heeeelt galet...

Igår hann jag inte ens få rast, och jobbade över. Idag hann jag iaf få ut lite rast det var stort.

Idag var vi på studiebesök på brandstationen oxå, vi fick klättra in i brandbilen, några av flickorna var jätterädda så jag var tvungen att klättra med, om jag hade något emot det? Inte det minsta, jag tyckte ju att det var lika spännande som barnen :D

En brandbil har fö. 8,5 bar i framdäcken och 7 bar i bakdäcken, om någon undrade. Sånt som jag snappade upp... Sen gick det larm, oxå väldigt spännande, barnen blev nog lite rädda, sen kom det springande brandmän :D
Det var vackert... hahaha

Nu är det någon form av middag som gäller och sen är det slöa på schemat, så slut!
Men jag kan nästan alla namn nu... på två dagar! yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0